PROJE UYGULAMA PLANI
Planda belirtildiği tarihler arasında, proje ortakları
arasında projenin teorik olarak taslağı tamamlanacaktır.
Tamamlanan proje metni, yine planda belirtilen tarihler
arasında ortaklar tarafından okullarda uygulanır.
Yapılan uygulamalar ışıgında aynı zamanda proje metninde
güncellemeler yapılabilecektir.
Uygulamaların her aşamasında, proje ortakları arasında
sürekli iletişim ve iş birliği olması planlanmıştır. Bu süreçte özellikle
öğrenci merkezli uygulamalara ağırlık vermek koşuluyla, proje ortakları yöntem
ve tekniklerde özgün olmaları amacıyla proje taslağı eşliğinde serbest
çalışabilirler.
Proje ortağı okullarda ortaya çıkarılan ürünler ve süreç
boyunca yapılan gözlemler, değerlendirilmeye tabii tutulmadan önce; imkanı olan
okullar bir proje ortağı okulda düzenlenecek programla oyunlarını
sergileyeceklerdir. Kendi proje ortağı okullarına gitme imkanı olmayan
ortaklar, kendi düzenleyecekleri programlarla son olarak oyunlarını sergileyebilirler.
Son aşamada her proje ortağının süreç boyunca edindiği
izlenimler ve ortaya çıkan sonuç itibariyle, kendi değerlerdirme raporunu
yazacaktır.
Oluşturulan raporlar bir araya getirilerek, yapılacak ortak
değerlendirme ve analizlerle;
* Terapötik Drama'nın öğrencinin;
- Öz güveni,
- Sosyalleşmesi,
- Akademik başarısı,
- İletişim becerileri,
- Ailesi, okul ve akranlarına karşı davranışları
- Sanata, eğitime ve geleceğe yönelik planlarında,
ne gibi değişimler ve gelişimler yarattığını raporlaştırarak
projenin e-Twinning sayfasına, web sitesine ve sosyal medya hesaplarına
yüklenecektir
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder